Friday 1 December 2017

Menaikkan semangat untuk belajar forex


Cara Meningkatkan Semangat Belajar Agar Mencari Ilmu Menyenangkan Cara Meningkatkan Semangat Belajar - Belajar adalah proses pengisian hati dengan ilmu, Belajar bisa meyenangkan dan bisa juga sebaliknya yaitu membosankan. Maka pelajar atau santri di tuntut untuk bisa mempertahankan semangat belajar dan bisa meningkatkan semangat belajar. Perlu kita ingat satu kata bijak yang berbunyi Orang yang sukses adalah orang yang mampu mempertahankan semangatnya dikala orang lain hilang semangatnya. Kita harus mampu memertahan semangat belajar ketika orang lain hilang semangatnya. Dan susah sebenarnya, apalagi kalau keinginan dalam hati kita masih goyang alis tidak punya prinsip yang kuat. Maka, akan, akan, lihat, bagaiamana, Cara, meningkatkan, semangat, belajar, agar, anak-anak, kita, bisa, menjadi, anak-anak, yang, berhasil, dengan, membanggakan. Cara Meningkatkan semangat belajar Motivasi atau cara menigkatkan semangat belajar ini dibagi dalam dua kelompok. Ada motivasi Internal ada juga motivasi eksternal. 1. Motivasi interno Motivasi ini berasal dari dalam diri indivíduo masing-masing yang tumbuh karena ingin mengembangkan kehidupan yang lebih baik kedepannya nanti. Motivasi internal sulit ditumbuhkan daripada motivasi eksternal. Namun, motivasi internal ini akan menimbulkan suatu kepercayaan dalam diri setiap individual, sehingga mereka akan bersikap positif bahwa pureza optimis bisa membangun massa depan dengan gemilang. Sehingga belajr menjadi mudah bagi mereka. 2. Motivasi eksternal Motivasi ini berasal dari dorongan luar atau rangsanganstimulasi yang mempengaruhi diri individu. Motivasi eksternal ini bisa dipicu oleh beberapa faktor yaitu: 1. Ketakutan atau hukuman 2. Penghargaanpujianreward 3. Memahami pentingnya belajar itu sendiri Cara untuk meningkatkan motivasi diri agar semangat belajar adalah: Bergaul dengan orang yang rajin belajar Bergaul dengan orang yang rajin belajar mempunyai dampak yang Positif Kita bisa menganalogikannya orang yang bergaul dengan pandai besi atau penjual minyak wangi. Jika kita, bergaul, dengan, pandai, besi, maka, kita, akan, kecipratan, bau, bakaran, besi. Sebaliknya jika kita bergaul dengan penjual minyak wangi maka akan kecipratan harum minyak wangi. Bergaul dengan orang yang senang belajar Bergaul dengan orang yang senang belajar, kita juga akan tertular untuk senang belajar. Ini dikarenakan estímulo-estímulo yang dibawa oleh orang yang senang belajar mempengaruhi psikologis orang yang tertular. Bergaul, orang, yang, berprestasi Sama, halnya, bergaul, orang, yang, senang, orang, yang, rajin, belize, kita, akan, turquesa, menging, dan, bersemang, união, belajar. Orang yang berprestasi akan menjadi sebuah pandangan atau tantangan bagi kita agar kita otimizado bisa melebihi prestasi orang tersebut. Pasti akan muncul dalam pikiran kita 8220Dia bisa berprestasi, aku juga pasti bisa8221 Membuat sebuah recompensa atau hukuman Dengan adanya recompensa atau hukuman akan memicu motivasi kita agar tidak gagal atau lalai dalam belajar. Ini mungkin sedikit memaksa dan bersifat sementara tetapi ini juga bisa membangkitkan motivasi kita untuk belajar. Menonton filme motivasi atau membaca romance motivasi Membaca novela atau menonton filme yang membuat kita termotivasi akan merangsang kerja pikir otak kita. Misal, membaca novela Laskar Pelangi atau menonton filme 3Idiot. Menanamkan kemauan atau niat yang tinggi untuk belajar Jika di awal kita sudah mempunyai kemauan dan niatan yang tinggi maka kita akan menjalankan segala yang yang membuat kita senang belajar. Menempelkan, kata, kata, motivasi, dying, kamar, memak ini, agak, sey, tap, jika, kata, kata, motivasi, yang, tern, itu, kita, lihat, ter, menjadikan, kata, kata, itu, moedasi, uni, tiap, harinya. Itulah beberapa poin dicas de dan meningkatkan semangat belajar agar mencari ilmu bisa menyenangkan tidak membosankan. Anda sedang malas belajar coba terapkan dicas ini dan amalfan, insya Allah anda akan kembali bersemangat dengan ilmu dan ingin segera meraihnya. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preço Ação atau ada yang sebut sebagai negociação nua. Saya kurang menggunakan indicador. Alta Probabilidade Preço Formação Acção. Pada saya teknik ini lebih tenteram dan mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentador Forex, elok sangat belajar dan fahamkan Preço Ação ini. Sebab, dengannya, baru, kita, betul2, faham, sifat, pergerakan, Forex, ini. Saya mula mengumpul formação2 yang Alta probabilidade dan comércio menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan massa, saya post formang 2 ina Kalau pernah baca post saya pada fevereiro 2017 (ye. Lama punya post tu kan ..), strategi multi akaun ni saya pernah configuração, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buu dulu pun dah luput, tak boleh nak acesso dah. Tak apalah. Kita buatlah yang baru. Saya baru iniciar semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan depósito USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan corretor Forts. Forte de Kenapa - sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau corretor ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tau bila kita comércio comércio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat auto afiliado je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) é um guna nama isteri. Di bawahnya, adalá akaun2 yang saya gunakan untuk trading. Cliente saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST ..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit yang pertama - corretor de dengan FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni spread memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya depositar ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Comércio semiautério berbaki USD2000 tu, untuk mencari semula modal sebanyak USD500. Alhamdulillah, hotéis de luxo, hotéis de luxo, hotéis de luxo, hotéis de luxo, Jadi, retirar US $ 500 dan tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan taxa depo dia yang paling rendah sekarang - masih em RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígitos e agak confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempõe 2 di UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, jangan risau. Saya akan kembali, bangunkan, akaun, Rempit 1, bila saya, ada modal, untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya passo completo 1 malam tadi. Akan comece o passo 2, hari ni. Harap2 minggu depan completar o passo 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah considera MOCASZ. Semua dah setup filial e verificado. Kenapa saya cerita detalhes ni. Untuk, panduan, saya, dan, orang, laço, massa, akan, datang. Ini adalah tentativa saya yang kedua estratégia estratégica multi akaun. Terça-feira 2017 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Agora, estou de volta. Espero que kali ini boleh capai alvo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2,000 - dah ada. Em espera, bila memerlukan. Strategi Rempit: Etapa 1. 500 - gt 1,000 Etapa 2. 1,000 - gt 2.000 Etapa 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. A primeira tentativa falhou. 2ª tentativa pendente Rempit 2. Complete o passo 1. Saldo USD1,000. Agora masuk etapa 2. Rempit 3. espera modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak atualização blog ni. Tapi saya tak pernah berputus como um dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfeito, akan ada satu dua posição yang rugi, tapi secara keseluruhan saya lucro. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya tela berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, ole kerana saya menggunakan teknik margem de composição, bila ada satu perda, ia merupakan perda yang besar. Ini membro kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margem yang lebih besar sebab nak cepat recuperar perda. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang, saya, lakukan, berulang-ulang, kali, sejak, saya, mulakan, blog, ini. Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modais saya - melalui teknik dan sinal de yang sangr terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saindo da moeda USD500 que comprei o preço. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan comércio akaun ibu saya. Ini adalah akaun garante saya ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya deposit A ​​partir de R $ 245,00 Menaggunakan saya sendiri. Selepas ini, harapan saya depósito di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 o itu, o comércio de saya akan dengan lebih agresif que o cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat alvo dengan 3 passo. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai alvo, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya desenvolver akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa julgamento saya menggunakan akaun cento dengan modal USD10. Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam tentativa tersebut akaun saya hangus. Tapi saya gerar semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modais USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang, penting, modal, composto, mestilah, berdasarkan, jumlah, yang, sama. Contohnya, jika pada akaun centra USD10, posição de partida, diza akan masuk dengan 0.02 lote (nao USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD 500 saya akan masuk dengan 0,1 lote (iaitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Passo 1. Dapatkan 500 pip dengan 0,1 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Etapa 2. dapatkan 500 pip dengan 0,2 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Etapa 3. dapatkan 125 pip dengan 0.4 lote posição setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retirar USD500 dan buat akaun baru. Repita o passo 1.

No comments:

Post a Comment